دیدار دوستانه ایران امریکا با موافقت کیروش

دیدار دوستانه ایران امریکا با موافقت کیروش




 

 


دیدار دوستانه ایران امریکا با موافقت کیروش


تاریخ : شنبه ،
13 مهر 1392

کارلوس کي‌روش موافقت خود را براي انجام دوستانه با تيم ملي آمريکا اعلام کرد.

پس از اين که علي کفاشيان اعلام کرد که فدراسيون فوتبال آمريکا براي انجام بازي دوستانه با تيم ملي ايران پيشنهادي را ارائه کرده است، جزئيات بيشتري از اين پيشنهاد اعلام شده است.

به گزارش ايسنا ، بر اساس اخبار دريافتي خبرنگار ايسنا، رييس فدراسيون فوتبال آمريکا در تماسي که با کارلوس کي‌روش داشته ، به وي اعلام کرده که علاقمند است تيم ملي ايران پيش از حضور در جام جهاني 2014 برزيل اردويي را در آمريکا برگزار کند.

پس از اين پيشنهاد مسئولان فدراسيون فوتبال نيز در جريان اين پيشنهاد قرار گرفتند و با توجه به شرايط موجود به نظر مي‌رسد ديدار ايران و آمريکا قطعي است.

بر اساس اخبار منتشر شده قرار است تيم ملي ايران پيش از حضور در جام جهاني برزيل و در راه سفر به برزيل، اردويي را در آمريکا برگزار کند که در صورت هم گروه نشدن اين دو تيم در جام جهاني برزيل ايران و آمريکا در يکي از ايالت‌هاي آمريکا پيش از جام جهاني رو در روي هم قرار خواهند گرفت.

کادر فني تيم ملي اعلام کرده که با توجه به بعد مسافت ايران تا برزيل اردوي آمريکا مي‌تواند براي تيم ملي ايران مفيد باشد.


کلمات کلیدی : اخبار فوتبال ایران ، تیم ملی فوتبال ایران ، اخبار لیگ ایران ، اخبار تیم ملی ، فوتبال ایران ، مسابقات فوتبال ، زمان برگزاری فوتبال ، سایت خبر ورزشی ، علی دایی ، بازیهای تیم ملی ، جدول لیگ برتر ، جدول لیگ ایران ، نتیجه فوتبال ، فرهاد مجیدی ، عادل فردوسی پور ، سوتی های جواد خیابانی ، فدراسیون فوتبال ، رنکینگ فوتبال ، تک گل